Τα Νέα μας

25/9/2009

Το Μινέρβα Benecol αποδεδειγμένα μειώνει τη χοληστερίνη στους Έλληνες


Στην Ελλάδα έχουμε ιδιαίτερες διατροφικές συνήθειες γι’ αυτό και είναι σημαντικό η αποτελεσματικότητα ενός τροφίμου να πιστοποιείται με έρευνες, ειδικά σ’ εμάς τους Έλληνες. Το Μινέρβα Benecol είναι το μόνο τρόφιμο κατά της χοληστερίνης που αποδεδειγμένα αντιμετωπίζει τη χοληστερίνη, ειδικά στους Έλληνες.

Σύμφωνα με κλινική έρευνα* του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης σε Έλληνες, οι φυτικές στανόλες που περιέχει το Μινέρβα Benecol μειώνουν την LDL κακή χοληστερίνη, συμβάλλοντας και στην ελάττωση του εκτιμώμενου κινδύνου για καρδιοπάθειες, στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής που βασίζεται στις Ελληνικές διατροφικές συνήθειες.

Στόχος της κλινικής έρευνας που έγινε σε Έλληνες χοληστερινοπαθείς ήταν η μελέτη της επίδρασης των φυτικών στανολών που περιέχονται στα προϊόντα BENECOL στα επίπεδα της LDL ’’κακής’’ χοληστερίνης και στον εκτιμώμενο καρδιαγγειακό κίνδυνο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Β’ Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και είχε διάρκεια 4 μήνες. Στην έρευνα συμμετείχαν 150 άτομα, άνδρες και γυναίκες, ηλικίας 45-65 χρόνων με σχετικά ήπια υπερχοληστεροναιμία, οι οποίοι δεν παρουσίαζαν καμία άλλη οργανική πάθηση και δεν ακολουθούσαν αγωγή με στατίνες.

Σύμφωνα με τα σημαντικά αποτελέσματα της έρευνας:
• η κατανάλωση φυτικών στανολών στην ημερήσια διατροφή μειώνει άμεσα την ολική χοληστερίνη και την LDL ‘’κακή’’ χοληστερίνη σε 1-2 εβδομάδες, σε Ελληνικό πληθυσμό.
• η LDL χοληστερίνη διατηρείται σταθερή στα μειωμένα επίπεδα σε βάθος χρόνου, με συνέχιση της καθημερινής κατανάλωσης προϊόντων Benecol, εμπλουτισμένων με φυτικές στανόλες.
• η κατανάλωση φυτικών στανολών ελαττώνει δραστικά τον εκτιμώμενο κίνδυνο για καρδιοπάθειες, μέσω της ελάττωσης της ολικής και της LDL χοληστερίνης.

Στην Ελλάδα από το 2004, η εταιρεία Μινέρβα Α.Ε. προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή τα προϊόντα επάλειψης Μινέρβα Benecol, τα μοναδικά προϊόντα κατά της χοληστερίνης με φυτικές στανόλες.

* Πηγή: Effect of a plant stanol ester-containing spread, placebo spread, or Mediterranean diet on estimated cardiovascular risk and lipids,inflammatory and haemostatic factors/ Vasilios G. Athyros, AnnaI. Kakafika, Athanasios A. Papageorgiou, Konstantinos Tziomalos, Athanasia Peletidou, Christos Vosikis, Asterios Karagiannis, DimitriP. Mikhailidis





<< επιστροφή